Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym elementem wpływającym na potencję jest odpowiednie odżywianie. Właściwa może łatwo wpłynąć na nie tylko poziom potencji, ale również płodność. Zwróćmy chociażby uwagę na to, co się dzieje podczas ejakulacji. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wówczas do całkiem poważnych ubytków selenu. Możemy go uzupełnić jedząc tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny bardzo istotny element w naszej diecie to cynk, który odpowiedzialny jest za przyswajanie testosteronu, ten z kolei wpływa na popęd seksualny. Podczas picia alkoholu czy palenia papierosów tracimy cynk, ale można go uzupełnić przez potrawy strączkowe, niektóre ryby, mięso, żółtka jaj czy ostrygi.
Wyjątkowo ważnym elementem jest też arginina, która stanowi osiemdziesiąt procent spermy. Arginina zwiększa produkcję spermy i wydłuża czas życia plemników. Składnik tadalis ten bierze udział także w czasie chemicznej zmiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich produktach jak czekolada, wołowina, orzechy nerkowca, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Należy zwrócić także uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, jajach, nasionach pszenicy a także razowym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, jaka wpływa na odpowiednie uwalnianie hormonów. Jeśli chcemy uzupełnić jego poziom skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie tani cialis