Pięć wariantów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia ciała działają zbawiennie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają również czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje seksualne możliwości, sprawność oraz wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 rodzajami ćwiczeń, które najszybciej udoskonalą twoje łóżkowe igraszki!
Dźwiganie ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy pragną ulepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten rodzaj ćwiczeń aktywizuje wytwarzanie testosteronu, który jest zasadniczym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które sprawi, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Ilość testosteronu wzrasta, kiedy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. kamagra w zelu

Żeby poprawić jakość życia seksualnego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając poczuć większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – wiele z tych grup mięśniowych pracuje w czasie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane również dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku oraz ułatwiają panowanie nad wytryskiem, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają efektywność mięśni dna miednicy, co korzystnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj tadalis